Disainiaudit


Disainiaudit toob esile ettevõtte võimalused, kus disaini ja strateegilist disainmõtlemist kasutada. Disainiauditi tulemusena teab ettevõte, millised on järgmised sammud, et tõsta disainiga toote või teenuse väärtust ning kuidas muuta oma ettevõtet konkurentsivõimelisemaks.

Disainiaudit otsib vastuseid järgmistele põhiteemadele:

- Kasutajakeskne toote- ja teenusearendus, innovatsioon
- Bränd. Selle visioon ja strateegia
- Kommunikatsioon ja võrgustikud
- Jätkusuutlikkus ja ressursitõhusus
- Organisatsiooni areng

Kuidas Disainiaudit töötab?

Disainiauditi raames läbitakse kolm etappi:
- Süvavaade ettevõttes, intervjuud ettevõtte juhtkonna ja võtmeisikutega
- Ettevõtte võimaluste ja väljakutsete analüüs ning ettepanekute tegemine. Näiteks, kus on võimalik luua disaini abil lisandväärtust.
- Tulemuste esitlus ja arutelu ettevõtte juhtkonnaga.

Kogu protsess toimub orienteeruvalt ühe kuu jooksul.

Kes viib läbi Disainiauditit?

Disainiauditit viib läbi Eesti Disainikeskus, koostöös disainijuhtidega, kellel on pikaajaline ettevõtete disainialase nõustamise ja disainiprojektide juhtimise kogemus. Sobiv disainijuht valitakse ettevõtte profiilist lähtuvalt.

Disainijuhid, kellega Eesti Disainikeskus on varasemalt koostööd teinud:

Janno Siimar, Alari Orav , Ionel Lehari , Sven Sõrmus, Tarmo Härmaorg, Kristian Kirsfeldt, Kaarel Mikkin, Maarja Mõtus, Martin Pärn, Markko Karu, Janno Nõu, Ants Lusti, Pedro Gomes, Tõnu Kallast, Dan Mikkin, Laura-Maria Freiberg, Diana Didõk, Mikk Tasa, Janno Siimar, Nils Kajander, Jüri Orgusaar jt

Soovid oma ettevõttele tellida Disainiaudit? Võta ühendust: info@disainikeskus.ee

Kuidas disainiaudit saab tuua reaalset kasu ettevõttele. Bole näitel. 

Tutvu ka ringdisaini auditiga