Disainiaudit


Disainiaudit toob esile ettevõtte võimalused, kus disaini ja strateegilist disainmõtlemist kasutada. Disainiauditi tulemusena teab ettevõte, millised on järgmised sammud, et tõsta disainiga toote või teenuse väärtust ning kuidas muuta oma ettevõtet konkurentsivõimelisemaks.

Disainiaudit otsib vastuseid järgmistele põhiteemadele:

- Kasutajakeskne toote- ja teenusearendus, innovatsioon
- Bränd. Selle visioon ja strateegia
- Kommunikatsioon ja võrgustikud
- Jätkusuutlikkus ja ressursitõhusus
- Organisatsiooni areng

Kuidas Disainiaudit töötab?

Disainiauditi raames läbitakse kolm etappi:
- Süvavaade ettevõttes, intervjuud ettevõtte juhtkonna ja võtmeisikutega
- Ettevõtte võimaluste ja väljakutsete analüüs ning ettepanekute tegemine. Näiteks, kus on võimalik luua disaini abil lisandväärtust.
- Tulemuste esitlus ja arutelu ettevõtte juhtkonnaga.

Kogu protsess toimub orienteeruvalt ühe kuu jooksul.

Kes viib läbi Disainiauditit?

Disainiauditit viib läbi Eesti Disainikeskus, koostöös disainijuhtidega, kellel on pikaajaline ettevõtete disainialase nõustamise ja disainiprojektide juhtimise kogemus. Sobiv disainijuht valitakse ettevõtte profiilist lähtuvalt.

Disainijuhid:
Janno Siimar – Teenusedisain, bränding
Alari Orav – Bränding, graafiline disain, pakend
Ionel Lehari – Bränding, graafiline disain, pakend
Sven Sõrmus – Tööstusdisain, tootearendus
Tarmo Härmaorg – Tööstusdisain, tootearendus
Kristian Kirsfeldt – Bränding, graafiline disain, pakend
Kaarel Mikkin – Bränding, teenusedisain, pakend
Maarja Mõtus – Teenusedisain, tootedisain

Kui palju Disainiaudit maksab?

Ettevõtte omaosalus on 690€, ülejäänud programmi kulud kaetakse Euroopa Regionaalarengufondi vahenditest.

Soovid oma ettevõttele tellida Disainiaudit?

Võta ühendust: info@disainikeskus.ee 


Kuidas disainiaudit saab tuua reaalset kasu ettevõttele. Bole näitel.