Kuidas luua eristuv ja kaasav bränd?

Koolituspäev keskendub sellele, et tutvustada ettevõtjatele põhimõtteid ja tööriistu toimiva, konkurentidest eristuva ning tarbijatele meelepärase brändi loomiseks.


Koolitus: "Kuidas luua eristuv ja kaasav bränd?"
Koolituse aeg: 04.12.18
Koht: Arhitektuurikatla Traforuumid, Põhja pst 27a, Tallinn
Koolitaja: Kaarel Mikkin, Brand Manual OÜ
Kogemuslugu: Karis Hindriksoo-Pitsi, Puidukoda OÜ
Sihtgrupp: ettevõtjad, turundus- ja arendusjuhid
Hind: 90 € + km inimese kohta. Ühest ettevõttest mitme inimese osalemise korral on hind 80 € + km inimese kohta.

☞ Registreeri siin



Kaarel Mikkin on brändide loomise ja nende edu taga oleva strateegia defineerimisega tegelenud üle kümne aasta, andes oma panuse sellistele tuntud jae-, tootmis- ja teenusbrändide arengusse nagu Apollo, Blender, KAFO, Kapitel, Mamma, NoBananas, Rabaconda jpt. Aktiivse mentori ja koolitajana suudab Kaarel ühendada teooria teemakohaste praktiliste näidetega ning anda osalejatele kohapeal nõu ja tagasisidet.

Oma kogemusloo hiljutisest rebrändingu protsessist rääbib Puidukoda OÜ arendusjuht Karis Hindriksoo-Pitsi. Vastused leiab küsimustele nagu kuidas toimus aastaid turul tegutsenud tööstusettevõtte tegevuse ümbermõtestamine, mis olid valupunktid ja õppetunnid.


Koolituse tutvustus

Bränd on see, mida teised sinu kohta ütlevad. Bränd ei ole logo ega see, mida sinu ettevõte enda kohta ütleb. Koolituspäev keskendub sellele, et tutvustada ettevõtjatele põhimõtteid ja tööriistu toimiva, konkurentidest eristuva ning tarbijatele meelepärase brändi loomiseks.

Päev jaguneb teooria ja praktiliste ülesannete vahel, kus iga osaleja saab uute teadmiste valguses (ümber) defineerida oma brändi põhiolemuse - kellele, mida, kuidas ja miks ettevõte/bränd teeb ning kuidas seda teadlikult juhtida ja juurutada nii organisatsiooni sees kui ka väljaspool.

Paraku alustavad ettevõtted tihti oma kuvandi ehitamist reklaamikommunikatsiooniga, pööramata tähelepanu brändi olemuse, eristuvuse ja eesmärkide kommunikeerimisele oma töötajatele. Tulemuseks on inimeste madal kaasatus, vähene lojaalsus ja puuduv huvi kliendile meeldejäävat kogemust pakkuda. Tugevad on aga need brändid, mis kasvavad seestpoolt väljapoole, kus iga töötaja on fänn ja kõneisik. Osalevad ettevõtted saavad lisaks taustateadmistele ka praktilise tööriista, mille abil kaardistada oma ettevõtte/brändi hetkeolukorda ning asuda koolituse järgselt tegelema selle teadliku korrastamise ja arendamisega ettevõtte siseselt. Koolitusest leiavad enim abi olemasolevate brändide tugevdamisest või rebrändimisest huvitatud inimesed - ettevõtete juhid, otsustajad, turundus- ja arendusjuhid. Samuti annab koolitus vajalikud teadmised uue brändi loomisega tegelevatele meeskondadele – on need siis aktiivselt turul tegutsevad suurettevõtted või värskelt investeeringut tõstnud start-upid, kel plaanis maailma vallutama minna.


Ajakava

9:00 - 9:15 kogunemine
9:15 - 10:45 koolitus
10:45 - 11:00 paus
11:00 - 12:30 koolitus
12:30 - 13:30 lõuna
13:30 - 15:00 koolitus
15:00 - 15:15 paus
15:15 - 15:45 Puidukoda OÜ kogemuslugu rebrändingust
15:45 - 16:30 päeva lõpetamine




Koolitust "Kuidas luua eristuv ja kaasav bränd?" toetab Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus läbi Euroopa Regionaalarengu Fondi.