Björn Kusoffsky brändingu töötuba 14.09
Eesti Disainiauhindade graafilise ja veebidisaini žürii esimees, Stockholm Design Labi asutaja ja disainer Björn Kusoffsky viib 14. septembril läbi brändingu töötoa, mis keskendub Eestis väga aktuaalsele ja palju kirgi köitnud teemale – riikliku lennufirma bränd.
Aeg: 14. september 10-15
Koht: Kultuurikatla väike saal, Põhja pst 27A
Hind: 85€, Disainibüroode võrgustiku liikmetele 68€
☞ Registreeri siin.
Lennufirma koosneb enamast kui 2000 erinevast brändikandjast alates lennuki kujundusest, vormiriietest, sööginõudest kuni broneerimissüsteemideni. Disain mängib siin olulist rolli ja hästi rakendades aitab konkurentidest eristuda ja muutuda isegi riigi jaoks tugevaks identiteetikandjaks.
Disaineritele suunatud praktiline töötuba tegeleb Eesti lennufirma näitel järgmiste teemadega:
- Kuidas luua riigi brändikandjat?
- Millised ideed ja mõtted soovitakse promoda? Kuidas need kõik ühte lennufirmasse kontsentreerida?
- Kuidas luua kaasaegse lennufirma brändingut?
Töötoa viib läbi graafilise ja veebidisaini žürii esimees Björn Kusoffsky, kellel on selja taga üle 25 aastane brändingu kogemus muuhulgas ka SAS Scandinavian Airlines'iga.
Björn Kusoffsky palus töötuppa registreerunutel teema peale eelnevalt mõelda ja kaasa võtta nime-, värvi- ja disainielemente või isegi mock-up'e.
Koolitajast:
Björn Kusoffsky on brändingu ja disaini valdkonnas töötanud juba üle 25 aasta ja tema tööd ning tegevused on temast teinud maailmas tunnustatud loovjuhi.
1998. aastal asutas ta koos partneritega multidistsiplinaarse büroo Stockholm Design Labi, mis on tänaseks kujunenud üheks Rootsi parimaks ja auhinnatumaks disainibürooks.
Kusoffsky portfoolio sisaldab nii terviklikke identiteete rahvusvahelistele klientidele nagu H&M, Askul (Jaapan), IKEA, SAS Scandinavian Airlines, Hyundai card (Korea), Moderna Museet kui väiksemaid kunstiprojekte ja raamatukujundusi. Tema tööd on lihtsad, innovatiivsed ja võimsad.