Kuldmuna 2021 konkurss

Mida uut toob Kuldmuna 2021 konkurss?


Eesti suurim loovusfestival Kuldmuna koob sel korral valmis auhinnad, et pühitseda loovust ja meisterlikkust ajal, mil käsitöö ja kodukootud lahendused on omandanud uue mõõtme. Konkursile on oodatud kandideerima nii eraisikud kui ka ettevõtted. Nii tellijad kui ka agentuurid. Nii reklaamid, üritused ja disain kui ka digi – ja kommunikatsioonitööd. Olgu siis kodukootud või mitte.

Ka sel aastal on juhend saanud sisukat täiendust nii varasemate žüriide ja valdkonna ekspertide konstruktiivse tagasiside ja kogemuse põhjal kui ka aina hoogsamini areneva digivaldkonna tõttu. On lisandunud nii täiesti uusi kategooriaid kui ka löödud lahku ning kirjeldatud täpsemaks olemasolevaid.

Tööde ametlik vastuvõtt algas 05.04.2021 ning lõpeb 04.05.2021 (kell 23:59). Peale ametliku tähtaja möödumist võetakse töid vastu kuni 12.05.2021 (kell 23:59), kuid siis tuleb tasuda iga töö eest lisatasuna 50% neile muidu kehtivast hinnast.

Kuldmuna konkursist on oodatud osa võtma nii agentuurid, tellijad kui ka eraisikud. Sel korral on oodatud tänu tuliuuele kategooriale “Sotsiaalmeedia postitus” osalema ka suunamudijaid ning varasemast veelgi aktiivsemat osavõttu loodetakse ka disainimeistrite poolt, kes kujundavad raamatuid ja disainivad helikandjaid.

Eesseisval konkursil on kolm suurt ülemkategooriat:


- Turunduskommunikatsioon;

- Disain ja meisterlikkus;

- Kogemusturundus.

Peamised uuendused tänavusel Kuldmunal on järgmised:


1. Uued kategooriaid turunduskommunikatsioonis:


- Reklaam sotsiaalmeedias. Selles kategoorias hinnatakse, kui hästi kasutati sotsiaalmeedia kanaleid ja -platvorme reklaami, reklaamikampaania või pikaajalise strateegilise sotsiaalmeedia kommunikatsiooni elluviimiseks või toetuseks.

- Sotsiaalmeedia postitus. Iseseisev digireklaami lahendus sotsiaalmeedias, mille on loonud suunamudija/postitaja/mõjuliider ise.

- Online reklaamfilm. Reklaamiks mõeldud videoklipp, mis on loodud tasu eest ja avaldatud online meedias.


2. Uued kategooriad disainis ja meisterlikkuses:

- Logomärk & logotüüp;

- Kasutajakogemus ja kasutajamugavus: UX/UI teekond

Disaini ja meisterlikkuse ülemkategooria suurimad muudatused on seotud pakendikategooria uue struktuuriga. Esimest korda Kuldmuna ajaloos hinnatakse teistest eraldi alkohoolsete jookide pakendeid. Ka teised pakendikategooriad on kirjutatud täpsemaks. Seda kategooriat hindab rahvusvaheline žürii, mistõttu on tööd vaja esitada inglise keeles.


3. Uus kategooria kogemusturunduses:

- Keskkondade ülene kogemus. Siia kategooriasse on oodatud lahendused, mis viivad kokku reaalse ja digitaalse maailma, ühendades neid läbi erinevate loovate ja tehniliste võtete.

Üritusturundus ja muud füüsilise ruumis eksisteerivad turundustegevused on nüüdsest koondatud ühisnimetaja alla kogemusturundus. Üritusturunduse kategooriad ootavad ka kõiki uuenduslikke hübriid- ja virtuaalsündmusi.


Tutvu kogu Kuldmuna 2021 juhendiga siin!


Töid hindab kaheksa valdkonna tipptegijatest koosnevat žüriid:

- Disain I

- Disain II

- Audio & video

- Reklaam

- PR

- Digi

- Üritusturundus

- Taeva Pesamuna

Tutvu Kuldmuna 2021 žüriidega siin!

NB! Osale 28. aprillil tasuta veebinaril ‘‘Kuidas Kuldmunal edukas olla?‘‘

///

Kuldmuna 2021 konkurssi korraldab Turundajate Liit ning teeb taas koostööd Art Directors Club Estonia ja Eesti Disainikeskusega, kelle liikmetele kehtib kandideerimiseks TULI soodushind.


Küsimuste korral kirjuta: info@kuldmuna.ee