Koolitus: ‘‘Kuidas luua eristuv ja kaasav bränd?’’

Koolitaja: Kaarel Mikkin. Koolitus toimub 15. mail 2019

Korraldame 15. mail korduskoolituse Kaarel Mikkini poolt läbiviidavale ‘‘Kuidas luua eristuv ja kaasav bränd?’’ koolitusele. Kuna Kaarli detsembris toimunud koolitusele oli nõudlus suur ning kõik ei mahtunud ära, siis otsustasime koolitust korrata.

Koolitus "Kuidas luua eristuv ja kaasav bränd?" tutvustab ettevõtjatele põhimõtteid ja tööriistu toimiva, konkurentidest eristuva ning tarbijatele meelepärase brändi loomiseks.
Koolitaja: Kaarel Mikkin (Brand Manual)

Koolituse aeg: 15. mai 2019
Kellaaeg: 9:00 – 16:30
Koht: Roseni torn, Mere pst 6,Tallinn
Kogemuslugu: Keit Hints, Uneruno raskustekk
Sihtgrupp: ettevõtjad, turundus- ja arendusjuhid
Hind*: 90 € + km inimese kohta (hind sisaldab lõunasööki)
* Ühest ettevõttest mitme inimese osalemise korral on hind 80 € + km inimese kohta.

Registreeri siin (registreerimise tähtaeg 13. mai)
Facebooki sündmus


Koolituse ajakava:

9:00 - 9:15 kogunemine
9:15 - 10:45 koolitus
10:45 - 11:00 paus
11:00 - 12:30 koolitus
12:30 - 13:30 lõuna
13:30 - 15:00 koolitus
15:00 - 15:15 paus
15:15 - 15:45 Uneruno kogemuslugu rebrändingust
15:45 - 16:30 päeva lõpetamine

Koolituse tutvustus:

Bränd on see, mida teised sinu kohta ütlevad. Bränd ei ole logo ega see, mida sinu ettevõte enda kohta ütleb. Koolituspäev keskendub sellele, et tutvustada ettevõtjatele põhimõtteid ja tööriistu toimiva, konkurentidest eristuva ning tarbijatele meelepärase brändi loomiseks.

Päev jaguneb teooria ja praktiliste ülesannete vahel, kus iga osaleja saab uute teadmiste valguses (ümber) defineerida oma brändi põhiolemuse - kellele, mida, kuidas ja miks ettevõte/bränd teeb ning kuidas seda teadlikult juhtida ja juurutada nii organisatsiooni sees kui ka väljaspool. Paraku alustavad ettevõtted tihti oma kuvandi ehitamist reklaamikommunikatsiooniga, pööramata tähelepanu brändi olemuse, eristuvuse ja eesmärkide kommunikeerimisele oma töötajatele.
Tulemuseks on inimeste madal kaasatus, vähene lojaalsus ja puuduv huvi kliendile meeldejäävat kogemust pakkuda. Tugevad on aga need brändid, mis kasvavad seestpoolt väljapoole, kus iga töötaja on fänn ja kõneisik.

Osalevad ettevõtted saavad lisaks taustateadmistele ka praktilise tööriista, mille abil kaardistada oma ettevõtte/brändi hetkeolukorda ning asuda koolituse järgselt tegelema selle teadliku korrastamise ja arendamisega ettevõtte siseselt. Koolitusest leiavad enim abi olemasolevate brändide tugevdamisest või rebrändimisest huvitatud inimesed - ettevõtete juhid, otsustajad, turundus- ja arendusjuhid. Samuti annab koolitus vajalikud teadmised uue brändi loomisega tegelevatele meeskondadele – on need siis aktiivselt turul tegutsevad suurettevõtted või värskelt investeeringut tõstnud start-upid, kel plaanis maailma vallutama minna.

Koolitaja:

Kaarel Mikkin (Brand Manual OÜ) on brändide loomise ja nende edu taga oleva strateegia defineerimisega tegelenud üle kümne aasta, andes oma panuse sellistele tuntud jae-, tootmis- ja teenusbrändide arengusse nagu Apollo, Blender, KAFO, Kapitel, Mamma, NoBananas, Rabaconda jpt. Aktiivse mentori ja koolitajana suudab Kaarel ühendada teooria teemakohaste praktiliste näidetega ning anda osalejatele kohapeal nõu ja tagasisidet.

Kogemuslugu:

Milline on üks brändi loomise teekond ja mis õppetunnid sellest kaasa võtta? Oma kogemusloo hiljutisest brändingu protsessist rääbib Keit Hints UneRuno‘st.


Koolitust "Kuidas luua eristuv ja kaasav bränd?" toetab Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus läbi Euroopa Regionaalarengu Fondi.





koolitus, Brand Manual, Brändi loomine, kaarelmikkin