Cumulus - üks paat, kolm hinge

Purjetamisentusiastid lõid uudse, innovaatilise ja kasutajasõbraliku disainiga paadi. Kuid alus, mis üritas meeldida kõigile korraga, ei sattunud ühegi kasutajagrupi tähelepanu keskpunkti. Enne identiteedi loomise juurde asumist, tegi Brand Manual põhjaliku eeltöö ja uuringu.

Küsitleti Cumuluse peamisi sihtrühmi – purjetamise ja paadindusehuvilisi Saksamaalt Skandinaaviani, eesmärgiga teada saada, mis neid tegelikult motiveerib paadi ostuotsuse tegemisel. Intervjuude tulemus oli ilmselge – selle asemel, et püüda tõsiseid meresõiduspetsialiste, peab Cumulus keskenduma algajatele paadientusiastidele ja pühapäevapurjetajatele. Paadi disaini eripäraks oli ju eos stabiilsus, juhitavus paari kergestiõpitava võttega ja kohandatavus erinevatele kasutusvõimalustele. 


Cumuluse väärtuspakkumine keskendub paadi lihtsale, turvalisele ja unikaalsele kasutuskogemusele. Ainulaadne teleskoop-mast ja varieeritav lisavarustus teeb Cumulusest nii purje- kui ka mootorpaadi, see on ideaalne lõbusõitudeks, perega ajaveetmiseks ja kalastuseks. Paadidisaini põhiidee – kolm hinge ühes kehas – peegelduvad ka identideedis.
 


 Brand Manual aitas Cumuluse meeskonnal valida paatide värvigammat ning luua trüki-, müügi- ja veebimaterjale. Disainitervikut hoiavad koos korduvad, lihtsad, aga kõnekad detailid, nagu signaallipud, iseäralikud märgid ja Balti mere värvid.





graafiline disain, Tootedisain, Identiteet, Brand Manual