Brand Manual ja Standardi rebränding



Disainibüroo Brand Manual aitas ühe Eesti pikima ajalooga kaubamärgile uue hingamise anda.


Standard on teinud mööblit üle 75 aasta ning on tänaseks kasvanud rahvusvaheliseks meistribrändiks, olles eestvedaja kaasaegsete ärikeskkondade loomisel.

Standardi edu aluseks on toimiva terviku pakkumine, millest kunagine põhitegevus – mööbli tootmine – moodustab täna vaid ühe poole. Teiseks pooleks on tellijate nõustamine, ruumilahenduste planeerimine, interjööri disain ja elluviimise juhtimine – et detailid moodustaksid terviku, mis toimib täiuslikult.
Brand Manual tegi Standardi meeskonnaga tihedalt koostööd, et viia Standardi tegevus kooskõlasse ka nende identiteediga. Lõpptulemus on lihtne visuaalne identiteet, mille keskmotiiv on ümmargune kvaliteedimärk:





Standardi muutused läbi ajaloo:




Täispikk artikkel Brand Manuali veebilehel

Brand Manual, rebranding