Töötuba/webinar: Uued võimalused ettevõtetes innovatsioonimängude kaudu

Töötuba/webinar: Kuidas panna oma paigalseisev ettevõte proovile ning kiirendada uute võimaluste tekkimist koostööpõhiste innovatsiooni-mängude kaudu?

Töötuba viib läbi Sune Gudiksen, Koldingi disainikooli innovatsioonijuhtimise dotsent ja innovatsiooni-mängude ettevõtte Gamebridges kaasasutaja.

Koht: ZOOM
Kuupäev: 15. september
Kellaaeg: 10:00 – 11:00
Esineja: Sune Gudiksen (Taani Koldingi disainikooli strateegilise disaini ja innovatsioonijuhtimise dotsent)
Sihtgrupp: disainerid, arendajad, disaini ja avaliku sektori arvamusliidrid
Hind: 30 €/25 €* + KM (*Soodushind kehtib Eesti Disainibüroode võrgustiku liikmetele)
FB event

REGISTREERI SIIN NB! Kohtade arv on piiratud. 

Tänapäeva ettevõtted ja organisatsioonid peavad suutma oma väärtuspakkumisi ja ärimudeleid kiiresti ümber kohandada – eelised kaovad ruttu, uusi võimalusi tuleb arendada süsteemselt ja organisatsioonid peavad kokkuvõttes endast rohkem andma. COVID-19 pandeemia on seda kõike veelgi süvendanud, mistõttu on organisatsiooni struktuuride paindlikkusel ja kiirusel keskne roll. Võimalikud uued väljavaated, mis keskenduvad näiteks rohepöördele või kaugtöö korraldusele, panevad endised organisatsioonimudelid proovile. 
Inimesed kasutavad aina rohkem kaugtehnoloogiat oma töös - püüdes arendada häid ideid, kontseptsioone ja uusi ärivaldkondi, ilma et nad viibiksid füüsiliselt koos. 

Töötoa eesmärk:

Antud tunniajane veebitöötuba keskendub kahele online-innovatsioonimängule. Esimene neist toetab grupi dünaamikat ja projektidevahelist sünergiat organisatsioonides kui töötatakse distantsilt.
Teine juhib osalejad muutusprotsessi simulatsiooni, mis on seotud Covid ’19 juhtumiuuringuga. NB! Osalejatel on juurdepääs mängudele terve ülejäänud aasta.

Töötoa lõpus toimub tagasisidestamine kui oluline roll on disaineritel, arendajatel ja uuenduste läbiviijatel nendes keerulistes olukordades, mida iseloomustab suur ebakindlus.

Mängud on välja töötatud viimaste aastate jooksul koostöös suurte Euroopa ettevõtetega, nagu Lufthansa, Generali, 3M, Telekom, Kamstrup ja Nets.

Töötoa eelised:

- osalejad arutlevad disainerite, arendajate ja uuendajate oluliste rollide üle nendes keerukates olukordades, mida eelkõige iseloomustab suur ebakindlus;
- osalejad õpivad kasutama mänge;
- osalejad saavad juurdepääsu viimaste aastate jooksul väljatöötatud veebipõhistele simulatsioonimängudele, mida arendati koostöös suurte Euroopa ettevõtetega (nt Lufthansa, Generali, 3M, Telekom, Kamstrup ja Nets).

Esinejast:


Filosoofiadoktor Sune Gudiksen on Taani Koldingi disainikooli strateegilise disaini ja innovatsioonijuhtimise dotsent. Ta on avaldanud mitmeid artikleid ja konverentsimaterjale mängude ja mängudel põhinevate innovatsioonimeetodite kasutamise kohta erinevates VKE-des ja suurettevõtetes. Ta on asutanud ettevõtte Gamebridges, mis on kümne aasta jooksul välja töötanud mitmeid innovatsiooniteemalisi mängudisaine, mida on rakendanud mitmed Skandinaavia ettevõtted. Tal on doktorikraad ärimudelite koosdisainimises disaini mõttemängude kaudu. Tema viimaste raamatute hulka kuuluvad „Gamification for Business“ (2018, Kogan page) ja „Framing play design“ (2020, BisPublisher).

Sune kuulub ka Eesti Disainiauhinnad 2020 Teenusedisaini kategooria žüriisse.


Töötuba korraldab Eesti Disainikeskus. Töötuba toetab Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus läbi Euroopa Regionaalarengu Fondi.