Disainijutud: Kas disaini rakendamisel on mõju?

Jätkame Disainijuttude sarja, kus Eesti juhtivad ettevõtted jagavad oma kogemusi disaini rakendamisest ja disaini rakendamise mõjust nende äritegevusele.

Meie seekordne külaline on JAANUS VIHAND, kes hetkel juhib A.Le Coq’i, Eesti vanimat õlletootjat ja tänapäeval kõige laiema tooteportfelliga joogitööstust Läänemere piirkonnas. Jaanus Vihandi juhtimisel on varasemalt loodud ja üles ehitatud mitmeid Eesti tuntud ja armastatud brände, mh näiteks Farmi ja Coop Eesti.

Jaanus Vihand         Foto: Andres Putting

Räägime tippjuhi vaatest ettevõttes disaini kaasamisest, koostööst disaineritega ja disaini rakendamise mõjust oma ettevõtete äritegevusele. Arutleme, kuhu ettevõte oma tuleviku plaanides liigub, kas ja kuidas disaini nendesse protsessidesse kaasata ja kas või kuidas uued kontseptsioonid aitavad väljendada tarbijate tänaseid väärtusi ning milline on nendest lähtuvalt disaini mõju. Mida ootab ettevõtte juhtkond disainerilt, millised on kitsaskohad disaini kasutamisel, õppimiskohad ettevõttele ja nõuanded ettevõtte vaatest disaineritele.

Jaanus Vihandi vestluspartneriks on Ionel Lehari, EKA dotsent ja visuaalse kommunikatsiooni eriala juht, aastatel 2002-2024 disainibüroo Identity loovjuht.


MILLAL? 26. mai 2025

MIS KELL? 16:00

KUS? Eesti Disainikeskuse kontoris / Telliskivi 60a/7, 2. korrus (Kivi Paber Käärid peal)

REGISTREERI ÜRITUSELE