Slippery Slope'i debüütalbum "Do You Feel The Same"

2012. aasta Noortebändi võitja Slippery Slope vajas kujundust oma debüütalbumi "Do You Feel The Same" jaoks.


Bändi tegeva trio näol on tegemist kolme parima sõbraga, kelle omavahelise intiimsuse tajumiseks ning edasiandmiseks oli väga oluline disainerina bändi sisse sulanduda. Selleks sai väisatud Slippery Slope'i kontserdeid, käidud kümnetes bändiproovides ning lihtsalt neljakesi maailma asju arutatud. Eeltoodud suhe viis meid albumi lahenduseni, mis kulmineerus bändiliikmete endi loominguga kaante vahel - enamik illustratsioonidest on bändimeeste endi loodud, kuid tehtud juhendatult ning lähtuvalt albumi kaante vahel olevast lüürikast, kõik selleks, et luua hea sümbioos albumi kujunduse ning muusika vahel.


Albumi trükkimise puhul sai suureks väljakutseks soovitud lahenduse elluviimine, mis kujutas endast raamatut, mille vahele oli tehtud ka plaaditasku.



Tulemus oli eelkõige bändimeeste endi täielik rahulolu ning tunne, et kujundus iseloomustab tõesti neid endid ja nende muusikat. Albumikujundus sai head vastukaja ka mitmes muusikaväljaandes.

"Ronald on äärmiselt põhjalik. Slippery Slope'i albumi kujundamisel kaasas ta kogu bändi ning lasi meil enda juhendamisel joonistada seonduvaid kujundeid ja kirjutada käsikirjas tekste, et kujundus tuleks võimalikult personaalne. Tema põhjalikkust iseloomustab kõige paremini see, kuidas ta meie muusikasse süvenes ja püüdis mõista kõikide tekstide sisusid, et iga disainiline element toetaks meie loomingut ja seoks need kujundusega kokku üheks suureks tervikuks. "
- Egert Milder / Slippery Slope

Klient: Slippery Slope
2014

Disainibüroo: bynew
www.bynew.co


graafiline disain, pakendidisain, bynew