Kaubamaja AS ja koostöövõrgustik ADAPTER kuulutasid välja konkursi “Edasiviiv eluviis”

Kaubamaja korraldab koostöös Eesti teadus- ja arendusasutuste koostöövõrgustikuga ADAPTER konkursi, et leida uusi nutikaid lahendusi kile ja plasti taaskasutamiseks.


Ühekordsed pakendid on maailmas suur probleem. Eestlased soetavad aastas ligi 300 miljonit kilekotti, keskmine eluiga on kilekotil aga 20 minutit ehk aeg, mis kulub poest koju jõudmiseni. Maailma mastaapi vaadates on numbrid aga veelgi drastilisemad – ÜRO keskkonnaprogrammi UNEP 2018.aasta statistika järgi tarbitakse maailmas hinnanguliselt 10 miljonit kilekotti minutis. Kui need kokku siduda, saaks planeedi ühe tunni jooksul seitse korda ära pakkida.


Kes on oodatud osalema? 

Konkursile saavad ideekavandi esitada ülikoolide, kõrgkoolide ning teadus- ja arendusasutuste tudengid ja esindajad.


Auhind

Kilekottide müügist saadavast tulust paneb Kaubamaja välja
5000-eurose peaauhinna ideele, mis valdkonna spetsialistidest koosneva žürii hinnangul pakub kõige parema lahenduse.


Esita oma ideekavand konkursile "Edasiviiv eluviis" siin

Võistlustingimused



konkurss, Ringdisain