Tallinn Music Week 2014 visuaalne identiteet
Festivali Tallinn Music Week pikaaegse kujunduspartneri, disainibüroo AKU juhtimisel sai selle aasta festivali disainkontseptsioonist põnev disainiprojekt, mis kaasas rahvusvaheliselt tunnustatud, peamiselt Saksamaal tegutseva tüpograafi Anton Kooviti kirjatüübi ja noore maalikunstniku Eleriin Ello loomingu.
Kommenteerib Uku-Kristjan Küttis, TMW peakunstnik festivali algusest: “Festivali disain ei ole ainult plakatikujundus, vaid lahutamatu osa sellest, kuidas publik festivali tervikuna tunnetab. Iga detail, olgu see lavakujundus, pilet, käepael, auto, restorani menüü, flaier, kataloog, kaelakaart, t-särk, suveniir, veebileht, mobiilirakendus, telereklaam või Facebooki kommunikatsioon, peab töötama nagu pusletükk suuremast pildist, täites samas just sellele tükile ette nähtud funktsiooni ja olema eksimatult äratuntav ning seondatav festivaliga. Kui leiad maast vahtralehe, saad kohe aru, millise puu küljest see pärit on, isegi kui seda puud silmapiiril pole. Samamoodi peaks toimima ka hea bränd.”
Kujunduse keskmes on müstiline taim, mille on maalinud noor eesti kunstnik Eleriin Ello. Lehtede tagant piiluvad välja tekstid, mis laotud värske kodumaise kirjatüübiga Baton, mille autorid on Anton Koovit ja Yassin Baggar.
Disainer: AKU
graafiline disain, Identiteet, Tüpograafia, Reklaam