Ilmus esimene eestikeelne raamat teenusedisainist

Eesti Disainikeskus koos Brand Manualiga tõlkis ja andis välja esimese eestikeelse teenusedisaini raamatu "Kuidas oma tootest rohkem kasu lõigata. Sissejuhatus teenusedisaini". 

J. Margus Klaari kirjutatud „Kuidas tootest rohkem kasu lõigata” sobib hästi kõigile huvilistele, kes soovivad 
teemast kergesti mõistetavat ülevaadet saada. See on lühike, konkreetne ja ladusalt 
kirjutatud ning toob selgelt välja teenusedisaini reaalsed boonused.

Teenusedisaini puudutavaid raamatuid on turul üsna vähe, eesti keeles puuduvad need täielikud. Üks peamisi teoseid sel teemal on kirjastuse BIS Publishers välja antud „This is Service Design Thinking”. Paraku on need raamatud kas üsna akadeemilise laadiga või käsitlevad teenusedisaini kogu selle spetsiifilisuses ning sobivad seega pigem disaineritele endile, mitte laiemale lugejaskonnale. „Kuidas tootest rohkem kasu lõigata” sobib hästi kõigile ärihuvilistele, kes soovivad teemast kergesti mõistetavat ülevaadet saada. Teenusedisain ehk kliendi vaatenurgast lähtumine aitab ettevõtetel turunduse arvelt märkimisväärseid summasid kokku hoida ja samal ajal oma tootebrändi tugevdada.  


Lisaks läbitestitud teooriale ja küllaldastele näidetele on raamatus disainiprotsesside kirjeldamisel kasutatud oskuslikult visualiseerimist. Sellega on teenusedisaini tähtsaim mõte, „kuidas“ oma ideid inimesteni viia, tehtud käega katsutavaks.  

“Raamat annab lihtsa ja selge sissejuhatuse, kuidas mõelda oma ärile kliendi perspektiivist 
ning põhjendab nii triviaalse küsimuse nagu MIKS? olulisust.” Director ajakiri.

"Kohustuslik amps ettevõtte juhile, sest teenusedisain algab organisatsiooni kultuuri muutmisest ja teadagi, ei saagi keegi teine peale ettevõtte juhi seda teha. " Jane Oblikas, Eesti Disainikeskuse juht

Raamat on müügil Rahva Raamatu ja Apollo kauplustest ning Eesti Disainikeskuses nii koha peal kui ka üle veebi tellides siit.  Disainikeskusest ostes on raamatu hind 10€.