Eesti disainiettevõtted kompavad Korea turgu

14 Eesti loomeettevõtte esindajad lähevad Lõuna-Koreasse sõlmima kontakte ekspordihuviliste ettevõtetega ning tutvustama Korea ettevõtjatele ideid ja võimalusi, kuidas Eesti disainerite abiga muuta nende tooted ja teenused Euroopa turule arusaadavamaks. 

"Eesti, kui lähim punkt Euroopa Liidule ning meie IT- sektori edu muudab meid Korea jaoks atraktiivseks väravaks Euroopa turgudele sisenemisel ", selgitab üks Korea visiidi idee autoritest, reklaamiagentuuri Der Tanki juht Joel Volkov.  

Nädala pikkuse visiidi jooksul leiavad aset seminarid riigi pealinnas Seoulis ja Busanis, kuhu on oodatud nii ettevõtjaid kui ka kohalikke disaini- ja reklaamiorganisatsioone. Lisaks seminaridele toimuvad eelnevalt kokkulepitud kontaktkohtumised Korea ettevõtjatega. 

Eesti loomeettevõtetest on esindatud nii tootedisaini, brändingu, reklaami, kommunikatsiooni, veebidisaini kui ka PR kompetentsid. Visiidil osalevad ettevõtted: Brand Manual, DF, Identity, Iseasi, Division, Keha3, OKIA, Optimist, Peegel ja Partnerid, Der Tank, Ruumilabor, Target One Consulting Group, Ten Twelve ja Velvet Creative Alliance. 

Eestlased võtavad Koreasse kaasa president Toomas Hendrik Ilvese videotervituse. 

Eesti disainiettevõtete visiiti Koreasse on ettevalmistatud alates 2010. aastast ning Korea poolne huvi kontaktide ja ideede vahetamise vastu on olnud üle ootuste suur. 

Lisainformatsioon: http://www.korea.ee/

Eesti loomeettevõtjate visiit Koreasse on kaasrahastatud Euroopa Regionaalarengu Fondist EAS Loomemajanduse tugistruktuuride toetamise programmi vahendusel.

EL Regionaalareng_horisontaal