Brändingu koolitus ettevõtjatele


Ettevõtjatele suunatud brändikoolituse eesmärgiks on saavutada ühine arusaamine, mida brändingu mõiste all mõeldakse. Koolitus on praktiline, vältides kitsalt erialaseid mõisteid ning keskendudes konkreetsetele näidetele ja harjutustele.


Koolituse aeg: 2. mai 9.00-17.00
Koht: Kultuurikatel, Põhja pst 27A
Koolitaja: Dan Mikkin (Brand Manual)
Hind: 90€+km / 70€+km kui ettevõttest osaleb 2 ja enam inimest

☞ Registreeri siin 

Koolitus aitab leida ettevõtetel vastuseid viiele põhiküsimusele: 

            • Mida ma müün?

            • Mida kliendid tegelikult ostavad?

            • Kellele ma olen oluline?

            • Mis teeb mind eriliseks?

            • Mis on minu eesmärk?  

Need küsimused võivad tunduda lihtsad, kuid aitavad tegelikult mõista, kui hästi me oma tarbijaid, kliente tunneme, mis neid motiveerib ning miks nad eelistavad teie tooteid teistele (või vastupidi). Samuti, mis on ühine eesmärk, mille nimel teie ettevõte tegutseb ja kui hästi sellest saab aru viimne kui üks teie töötaja.  

Vastused aitavad täpsustada äristrateegiat ning annavad kogu organisatsioonile selge raamistiku tulevaste küsimuste lahendamisel.  

Koolitus käsitleb teemat neljast vaatenurgast:
 

            • brändingu definitsioon ja milleks seda vaja on;

            • kliendi vaatenurk ja kuidas temast aru saada;

            • kuidas kogu ettevõte on brändi kandja;

            • kuidas luua toimivat brändi, ülevaade protsessist ja töövahenditest.

 

Bränd ei ole pelgalt logo. See on mulje, mis tekib teie ettevõttest inimeste (kasutajate, klientide ning investorite) peades. Iga kokkupuude teie brändiga loob ja mõjutab seda muljet. Järjepidevus brändi loomisel juhib seda muljet teile vajalikus suunas. 

Brändi loomine

Protsess lähteülesandest kasutatava tulemuseni 

09.00 – 09.30 Hommikuäratus kohviga

09.30 – 11.00 Disaini roll äriprotsessis

Brändi definitsioon

Brändi ülesanne ettevõtte jaoks

            Võtmeidee

            Eristumine

            Järjekindlus

11.00 – 11.15 kohvipaus

11.15 – 12.45 Brändingu protsess / brändingu roll tootearenduses

            Uurimistöö kõigepealt

            Sihtrühm

            Kasutaja vaatenurk

            Konkurentsi kaardistamine

12.45 – 13.30 lõuna

13.30 – 15.00 Teostus / mõned lihtsad reeglid

            Millest bränd koosneb

            Esimene mulje / pakend

            Identiteet / nimi / suhtumine / kommunikatsioon

            Lansseerimine

15.00 – 15.15 kohvipaus

15.15 – 16.45 Grupitöö ülesandepüstitus

            Tagasiside grupitöödele

   Brändi hoidmine

Koolituse toimumist toetab Euroopa Regionaalarengu Fond.