Brändingu koolitus ettevõtjatele
Ettevõtjatele suunatud brändikoolituse eesmärgiks on saavutada ühine arusaamine, mida brändingu mõiste all mõeldakse. Koolitus on praktiline, vältides kitsalt erialaseid mõisteid ning keskendudes konkreetsetele näidetele ja harjutustele.
Koolituse aeg: 2. mai 9.00-17.00
Koht: Kultuurikatel, Põhja pst 27A
Koolitaja: Dan Mikkin (Brand Manual)
Hind: 90€+km / 70€+km kui ettevõttest osaleb 2 ja enam inimest
☞ Registreeri siin
Koolitus aitab leida ettevõtetel vastuseid viiele põhiküsimusele:
• Mida ma müün?
• Mida kliendid tegelikult ostavad?
• Kellele ma olen oluline?
• Mis teeb mind eriliseks?
• Mis on
minu eesmärk?
Need küsimused võivad tunduda lihtsad, kuid aitavad tegelikult mõista, kui hästi me oma tarbijaid, kliente tunneme, mis neid motiveerib ning miks nad eelistavad teie tooteid teistele (või vastupidi). Samuti, mis on ühine eesmärk, mille nimel teie ettevõte tegutseb ja kui hästi sellest saab aru viimne kui üks teie töötaja.
Vastused aitavad täpsustada äristrateegiat ning annavad kogu organisatsioonile selge raamistiku tulevaste küsimuste lahendamisel.
Koolitus käsitleb teemat neljast vaatenurgast:
• brändingu definitsioon ja milleks seda vaja on;
• kliendi vaatenurk ja kuidas temast aru saada;
• kuidas kogu ettevõte on brändi kandja;
• kuidas luua toimivat brändi, ülevaade protsessist ja töövahenditest.
Bränd ei ole pelgalt logo. See on mulje, mis tekib teie ettevõttest inimeste (kasutajate, klientide ning investorite) peades. Iga kokkupuude teie brändiga loob ja mõjutab seda muljet. Järjepidevus brändi loomisel juhib seda muljet teile vajalikus suunas.
Brändi loomine
Protsess lähteülesandest kasutatava tulemuseni
09.00 – 09.30 Hommikuäratus kohviga
09.30 – 11.00 Disaini roll äriprotsessis
Brändi definitsioon
Brändi ülesanne ettevõtte jaoks
Võtmeidee
Eristumine
Järjekindlus
11.00 – 11.15 kohvipaus
11.15 – 12.45 Brändingu protsess / brändingu roll tootearenduses
Uurimistöö kõigepealt
Sihtrühm
Kasutaja vaatenurk
Konkurentsi kaardistamine
12.45 – 13.30 lõuna
13.30 – 15.00 Teostus / mõned lihtsad reeglid
Millest bränd koosneb
Esimene mulje / pakend
Identiteet / nimi / suhtumine / kommunikatsioon
Lansseerimine
15.00 – 15.15 kohvipaus
15.15 – 16.45 Grupitöö ülesandepüstitus
Tagasiside grupitöödele
Brändi hoidmine
Koolituse toimumist toetab Euroopa Regionaalarengu Fond.