Kristin Kaufmanni Hambaravi visuaalne identiteet

Projekt eesmärk oli luua visuaalne identiteet, mis oleks stiililt puhas ning veebileht, mis oleks kasutajale lihtne.

Brändi visuaalne eesmärk oli edasi anda Kaufmanni Hambaravi põhimõtet muuta hirmutav hambaravi protseduur patsiendile meeldivaks kogemuseks.



Kliendi eesmärgiks ei olnud hakata ennast massidele turundama, vaid muuta ühtseks tervikuks juba pikalt tegutsenud väike hambaravi stuudio. Kontseptsioonis kasutatud pehmed toonid viitavad klienditeeninduse soojusele, mida pakub väike hambaravi ning naeratus logol toob kõige lihtsamal kujul välja Kaufmanni Hambaravi eesmärgi, milleks on rõõmus inimene peale protseduuri. Väikese hambaravi terviklik visuaalne identiteet eristub tihedas konkurentsis ning annab selge sõnumi, et ollakse detailidele ja terviklikkusele orienteeritud.




Klient: Kristin Kauffmani Hambaravi
2015

Disainibüroo: No11
www.no11.ee

graafiline disain, veebidisain, No11